poniedziałek, 4 marca 2013

Wróciłem! (chyba)

Witam po latach!

Niestety mój blog podzielił los setki tysięcy innych blogów - po początkowej euforii pisania pojawiają się na horyzoncie inne rzeczy, które odciągają nas od pisania i mimo tego, że mamy ciekawe rzeczy do napisania, to nie ma kiedy tego zrobić.

Po przejściu do Microsoftu miałem sporo nowych rzeczy na głowie, które musiałem ogarnąć, w listopadzie urodził mi się syn, do tego były standardowe rzeczy wysysające nam czas.

Ale koniec marazmu i narzekania - postaram się pisać co najmniej raz na tydzień, zwłaszcza, że mamy przecież nowego SharePointa razem z resztą nowego Office, włączając Office 365. Dodatkowo praca w MS daje mi możliwość spojrzenia na niektóre aspekty z szerszej perspektywy, co mam nadzieję wpłynie na jakość moich postów.

Trzymajcie kciuki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz