poniedziałek, 3 października 2011

SCP 11 - dzień -1 i 0

Od piątku jestem w Anaheim, przygotowujemy się do konferencji SharePoint. Po 20-sto godzinnej prodróży, lekko wypluci wylądowaliśmy w LA i pojechaliśmy do hotelu w Anaheim. Mamy b. blisko do centrum konferencyjnego - 1 przecznica. Za płotem mamy Disneyland, więc codziennie wieczorem możemy ogląać pokaz fajerwerków.

W sobotę i niedzielę rozstawialiśmy stoisko. Centrum jest olbrzymie - jest ponad 240 wystawców komfortowo mieści się w 1/4 powierzchi parteru. Nasze stoisko (nr 671) jest dosyć wygodnie zlokalizowane przy wodopoju i jadłodajni, więc liczymy na spory ruch.

W niedzielę wieczorem było otwarcie: od 18 do 21 sala wystawowa była otwarta, był alkohol i jedzenie i zwiedzanie stoisk. Ludzi jak na taką porę było sporo - przez 3 godziny nie przestwałem mówić i ustawiały się kolejki. 2 moich kolegów miało taką samą sytuację. Miałem kilka b. ciekawych rozmów z użytkownikami Ninteksa i usłuszałem wiele ciepływ słów o Workboksie. Można więc zaliczyć wieczór do udanych, mam nadzieję, że dzisiejszy dzień będzie jeszcze lepszy, zwłasza, że ekipę wzmocnił prezes.

Wieczorem napiszę posta o sesjach, które udało mi się zobaczyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz